Utbildningar

Vi har hjälpt tusentals kunder ta körkort i Ludvika och närområdet. Med lång erfarenhet utbildar vi idag både privatpersoner och företag inom samtliga körkortsklasser..

Om våra utbildningar

Vi är stolta över att erbjuda riktigt bra utbildningar. Med erfarna trafiklärare som ständigt vidareutbildar sig, digitalt utbildningsmaterial som skapar studieflexibilitet, lättillgängliga och trevliga lokaler, samt moderna fordon ger vi våra kunder bästa möjliga förutsättningar att ta sitt körkort så snabbt och smidigt som möjligt.

Med olika utbildningsupplägg kan vi skräddarsy en utbildning för varje kund. Vi är vana vid såväl intensivutbildningar för körkort som vid längre och mer planerade utbildningar. Vårt mål är oavsett upplägg att erbjuda Sveriges bästa trafikutbildning och sätter dig som kund i fokus!

Tryggt

Hos oss kan du känna dig trygg med att du får en kvalitativ utbildning av erfarna och certifierade trafiklärare. Vi är medlemmar i STR (Sveriges Trafikskolors Riksförbund) och följer Transportstyrelsens och Trafikverkets föreskrifter.

Enkelt

Vi sätter kunden i fokus och jobbar aktivt med att ha en hög tillgänglighet. Utbildningen anpassas efter våra kunders förutsättningar och vi ser till att allt flyter på och är smidigt. Hör av dig så planerar vi din utbildning efter dina behov!

Prisvärt

Vårt mål är att våra kunder ska klara såväl teoriprov som körprov så kostnadseffektivt som möjligt. Med effektiva lektioner anpassar vi utbildningstakten efter behov och kunskaper. Vi ger dig även gärna tips på hur du tränar på egen hand.

En del av On Via

On Via Trafikutbildningar är ett av Sveriges absolut mest kompetenta trafikutbildningsföretag med ledande trafikskolor på flera orter runt om i Sverige.

Förutom kvalitativa trafikskolor med fokus på både lätta och tunga behörigheter bedriver On Via även gymnasial utbildning inom transport, trafiklärarutbildning, fortbildningar som YKB och trafikövningsplatser med halkbanor och riskutbildning.

Utbildningarna riktar sig framför allt till privatpersoner och företag men vi har också flera uppdrag mot offentlig sektor där trafiksäkerhet och transport är avgörande – alltid med kvalité i fokus och lokal anknytning.