Prislista

Hos oss får du en trygg, säker och prisvärd utbildning oavsett behörighet. Våra trafiklärare har en gedigen utbildning och många års erfarenhet, vilket i tillsammans med skräddarsydda utbildningar gör att du får ditt körkort så snabbt och smidigt som möjligt.

Bil (B körkort)

• Paketerbjudande - Startpaket 27 450:-

Inskrivning (komplett teoripaket), 20 stycken körlektioner, riskettan, risktvåan samt bilhyra vid körprov.

• Paketerbjudande - 5x körlektioner 5 000:-

Ett paket med 5 stycken körlektioner.
    Ordinarie pris: 5 100:- | Spara 100:-

• Paketerbjudande - 10x körlektioner 9 950:-

Ett paket med 10 stycken körlektioner.
    Ordinarie pris: 10 200:- | Spara 250:-

• Paketerbjudande - 15x körlektioner 14 900:-

Ett paket med 15 stycken körlektioner.
    Ordinarie pris: 15 300:- | Spara 400:-

• Paketerbjudande - 20x körlektioner 19 300:-

Ett paket med 20 stycken körlektioner.
    Ordinarie pris: 20 400:- | Spara 1 100:-

• Körlektion 55 minuter 1 020:-

Personlig körlektion efter dina förutsättningar på 55 minuter. Är du inte tidigare elev hos oss tillkommer en engångsavgift på 150 kr för att skriva in dig på trafikskolan.

• Handledarkurs - Vardag 680:-

Handledarkursen, även kallad introduktionsutbildning, krävs för att få övningsköra privat. Kursen är aktuell för både handledare och elev, båda måste med andra ord gå kursen för att få övningsköra tillsammans.

• Handledarkurs - Helg 730:-

• Komplett Digital Teori & Inskrivning 2 500:-

Komplett digitalt studiematerial som du kommer åt från din dator, mobil eller surfplatta. Du kan se på filmer, lyssna på texter och göra obegränsat med tester online. I paketet ingår det även lärarledda teoriforum samt inskrivning.

• Riskettan 1 250:-

Obligatorisk teoretisk utbildning för körkortstagare. Kursen är 3 h och behandlar ämnen som alkohol, trötthet och riskfyllda beteenden i trafiken.

• Risktvåan / Halkbana 2 850:-

Obligatorisk praktisk utbildning som innefattar körning på vår suveräna halkbana. Här får du chansen att på ett säkert sätt testa på att köra på olika vägunderlag och göra olika manövrar.

Moped (AM körkort)

• Paketerbjudande - AM körkort 6 870:-

Komplett utbildning som innehåller både all obligatorisk teori samt praktik. Klass 1 gäller moped som får färdas i max 45km/h.

• Paketerbjudande - Förarbevis moped klass 2 4 190:-

Komplett utbildning som innehåller både all obligatorisk teori samt praktik. Klass 2 gäller moped som får färdas i max 25km/h.

• Examination - Moped klass 2 400:-

Provavgiften för att få ta det teoretiska provet som ger behörighet vid godkänd utbildning.

Medeltung lastbil (C1 körkort)

• Paketerbjudande - C1 10 990:-

Inskrivning med bokpaket och tester på nätet , 5x körlektioner på 55 minuter styck samt hyra och försäkring av ekipage vid körprov.

Lastbil (C körkort)

• C1, C1E, C & CE Kontakta oss

Lastbilsutbildning ingår inte i vårt standardsortiment, men vi kan fortfarande ordna en utbildning efter förfrågan. Kontakta oss för mer information så kommer vi gemensamt fram till pris och upplägg för din utbildning.

Buss (D körkort)

• D1, D1E, D & DE Kontakta oss

Utbildning för buss ingår inte i vårt standardsortiment, men vi kan fortfarande ordna en utbildning efter förfrågan. Kontakta oss för mer information så kommer vi gemensamt fram till pris och upplägg för din utbildning.

YKB

• Yrkeskompetensbevis - Grundkurs Kontakta oss

Vi startar regelbundet YKB Grundkursen på 140 timmar. Kontakta oss för mer information.

• Yrkeskompetensbevis - Fortbildning Kontakta oss

Vi håller regelbundet fortsättningskurserna i YKB. Kontakta oss för mer information. Kurspaketet är på 35h timmar.

• Paketerbjudande - Utökad B96 5 190:-

3 st körlektioner á 55 minuter, hyra & försäkring för ekipage vid körprov, utbildningsmaterial för egenstudier.

• Paketerbjudande - Tungt släp / BE 10 690:-

Inskrivning Silver, BE-boken, trafikens grunder, vägmärken & vägmarkeringar, vägmärkestest, 5 körlektioner á 55 minuter, hyra & försäkring för ekipage vid prov.

• Taxi Kontakta oss

Vi kan hjälpa dig med din taxiförarutbildning. Utbildningen ingår inte i vårt standardsortiment, kontakta oss så berättar vi mer.

Alla priser är inklusive moms.