Dags att ta körkort?

Välkommen till Mattias Trafikskola i Ludvika. Hos oss får du en hög kvalitét på utbildningen med personligt anpassade utbildningsplaner.

AM Körkort för moped

Ska du ta körkort för epa, moped och mopedbil? Nu har vi satt igång med årets AM kurser! Se till att boka din plats i tid för att garantera din utbildning. Välkommen!

C1 körkort för medeltung lastbil

C1-behörigheten är främst för dig som ska köra ambulans eller husbil med en totalvikt över 3500 kg. Behörigheten är även aktuell om du kör en medeltung lastbil, till exempel en lite tyngre skåpbil.

Ska du ta körkort?

Planerar du din körkortsutbildning och funderar på hur du ska gå vidare? Vi är erfarna och jobbar för att anpassa upplägget efter just dina behov och önskemål. Kontakta oss så hjälper vi dig!

Ta körkort nu, betala sen

Vi samarbetar med Resurs Bank som erbjuder räntefri delbetalning. Du kan enkelt dela upp din betalning på 12 eller 24 månader. Kontakta oss så hjälper vi dig snabbt och smidigt.
Vi har hjälpt tusentals kunder med körkort i Ludvika och närområdet. Med lång erfarenhet utbildar vi idag både privatpersoner och företag inom samtliga körkortsklasser.
Med erfarna trafiklärare, digitalt utbildningsmaterial, bra lokaler och fräscha fordon ger vi våra kunder bästa möjliga utbildning.